4 Aralık 2007 Salı

Özgür Medya Türkçe Medyanın haber kaynağı oldu


12 yıllık gazeteci olarak haber kaynağı olmak benim için büyük önem taşımıyor. Her gün haber üretiyorum, haber kaynakları kullanıyorum ve ülkemizdeki Makedonca, Arnavutça ve Türkçe medyasında sık sık açıklma verdim ve vermeye imkanım olacak.İki aylık bir blogcu olarak Makedonya’da Türkçe çıkan iki gazeteden biri olan Yeni Balkan’da haber kaynağı olmak ise benim için büyük önem taşıyor. Makedonya Radyo Televizyonu Türkçe programlarında öngörülen kısıtlamalar konusunda Özgür Medya doğru, tarafsız ve en yeni haberler sunarak kamu oyununun bu konuda bilinçlenmesine katkıda bulundu. Bu ise haber kaynağı olmamızın en önemli nedeni Yeni Balkan gazetesi, Özgür Medya’da yayınladığım MTV Türkçe Programı’nda olumlu gelişme var ama.......... başlıklı yazımdan alıntı aldı. Yeni Balkan,Özgür Medya blogunu haber kaynağı olarak göstermekle , gazetecilik etik kurallarına büyük önem verdiğini gösterdi. Yeni Balkan gazetesi ayrıca MRT’deki kısıtlamalarla yayınladığı haberlerle Makedonya Türkleri’nin bilinçlenmesinde de önemli rol oynadı.

Bunun yanısıra Oktay Ahmed’in 4. BOYUT blogunda Özgür Medya’dan övgü dolu sözlerle söz etmesi benim için büyük bir takdirdi. İşte o yazıdan bir alıntı:
Blog sahibi (Erdem Ahmet), Makedonya Televizyonu Türkçe Redaksiyonu’nda profesyonel bir gazeteci.
Diğer resmi internet yayınlardan tek farkı, konulara bağımsız yanaşması. Blogcu, kendi kafasıyla biraz fazla düşünüyor
Makedonya’da devletin desteğiyle yayın yapan medyanın giderecek azaldığı bir ortamda, bu blog gerçekten de çok ümit verici.
Makedonya ve Balkan Türkleriyle ilgilenenlerin mutlaka ziyaret etmesi gereken bir blog. Bu konuda en güvenilir kaynak olma yolunda…

Makedonya’nın en eski blogcularından biri olan Oktay Ahmed’in blogu(blogları) bazı internet siteleri bile kıskandıracak boyutunda ziyaretçiye sahip.

Öte yandan Türkiye’nin yeni bloglarını tanıtan Editorya sitesinde devamlı olarak en beğenilen ilk 10 blog arasında yer aldım. Editorya blogları tanıtan en büyük sayfa olmamasına rağmen, Türkiye’nin yeni blogları arasında zirvede olmam benim için ayrı bir mutluluk oluşturuyor.
Tüm bunlar ve günden güne büyüyen ziyaretçi sayısı Özgür Medya blogumla doğru yolda olduğumu gösteriyor ve daha iyi çalışmam için önemli bir ölçüde teşvik ediyor.

Hiç yorum yok: