29 Aralık 2007 Cumartesi

Üsküp yeni yıl partisine hazırlanıyor


Yeni yıla iki gün kala Üsküp'lüler son hazırlıklarını yapıyor.Üsküp merkezinde kalabalıktan gezilmiyordu.Nedense bilmiyorum ama Üsküp kalabalığından hoşlandım.Herkes yeni yıl havasına girmişti.Kent meydanından kutlama için her şey hazır. Bu yıl Üsküp'ün geleneksel olarak kent meydanında hazırladığı yeni yıl kutlamasının yanısıra Karpoş ve Aerodrom belediyeleri de yeni yıl kutlaması yapacağını açıkladılar.Üsküp Fuarı'nda ünlü İngiliz yapımcı ve DJ Paul Oakenfold'un Üsküplü'leri eğlendirecek ama ben sokak bandolarına bayılıyorum. Bu tür bandolar her yeni yıl Doğu Makedonya'dan Üsküp'e bir kaç kruş kazanmak için geliyor. Vinitsa'dan gelen bu bandonun üyeleriyle Türkçe konuştuk ve bana poz vermeye razı oldular.Eğer müziğe para ayırırmayı düşünüyorsanız bandoları unutmayın. Onlar Balkanlar'ın bir geleneği.

Hiç yorum yok: