5 Aralık 2007 Çarşamba

Dev gibi öküz

Çiftçi Arthur Duckett’in genç öküzüne karşı zaafı var. Bu çok doğal çünkü bu öküz 1.91 metre yükseklikle ve 1360.78 kilogram ağırlıkla rekorlar kitabına girmek için aday. Altı yaşında olan Feldmareşal öküzü,1.72 metre yüksek olan Duckett’le bu fottografta çekildi. Bir yıl sonra ağırlığı 294.84 kilogram daha artması bekleniyor. Bununla Feldmareşal öküzü, hayatta olmayan 1.96 yüksek ve 1587.57 kilogram ağır Albay adındaki öküzün Büyük Britanya rekorunu geçecek.
Feldmareşal öküz 6 yaşla halen delikanlı ve 8 yaşına kadar büyüyecek.78 yaşındaki Duckett onu 2 yıl önce satın aldı ve evcil hayvan gibi baktı.
Duckett: "40 yıldır büyük baş hayvan baktım anca onu gördüğümde büyük olacağını biliyordum . Tamamen olgunlaştığında ülkenin en büyük öküzü olacak." dedi
Duckett onun iyi huylu olduğunu ancak kızdığında gerçek zarar yapabildiğini söyledi
Duckett öküzün büyüklüğünü, soyuna, iştahi ve iğdiş edilmiş olmasına bağladı.
Onun değerinin en az 1,000 £ (İngiliz paundu)olduğunu belirten Duckett o beni seviyor ben de onu. Dolaysıyla satmakla onunla ilişkimi bozmak istemiyorum diye konuştu.

Bu haberin kaynağı.

Hiç yorum yok: