19 Ocak 2008 Cumartesi

Pupunçevski çifti 76. evlilik yıldönümünü kutladı Avrupa rekortmeni oldu

Demir Hisar belediyesinin Slepçe köyü Guinness Dünya Rekorlar Kitabına girmeye aday.95 yaşındaki Mara ve 93 yaşındaki Gyorgi Pupunçevski evli oldukları 76 yıl önce gibi uyum içinde yaşamaya devam ediyor. Pupunçevski çiftinin oğlu Maksim, 76 yıl evli olan Annem ve babamın Makedonya ve Avrupa’da evliliği en uzun suren çift olduğunu düşünüyorum.İnternette araştırdım ve Japonya’da bir çiftin daha uzun evli olduğunu öğrendim dedi.Gyorgi gençliğinde köy kömürcüsüydü, ev hanımı olan Mara ise 4 çocuk hayata getirdi, büyüttü ve şimdi bir sürü torunu var.Mara ve Gyorgi bu uzun evliliğin anlarını hatırlatırken eskiden fakir ancak mutlu olduklarını söylediler.Görgi, köy merkezinde bir toplantı vardı.O zaman gençtik, tanıştık ve evlendik şeklinde Mara’yla ilk görüşmesini anlatıyor.Mara ise hiç kavga etmedik, güzel yaşadık, her söylediğini yerine getiriyordum diye konuştu.Kızları Avustralya’da yaşıyor ancak oğulları ve komşuları Gyorgi ve Mara’ya bakıyorlar. Komşusu Milan yaşlı çiftini her gün ziyaret ettiğini ve yardım ettiğini söyledi. Pupunçevski çifti 76 yıl önce evlendiğinde Avrupa’da evliliği en uzun süren çift olacağını ruyalarında bile tahmin edemezdi. Mara ve Gyorgi, üç asırda yaşayan 110 yaşındaki Mariya'la birlikte Makedonya'nın zenginliğini oluşturuyor.

Bu haberin kaynağı

Hiç yorum yok: