23 Ocak 2008 Çarşamba

Metacafe'de neler oluyor


YouTube'den sonra en çok sevdiğim video paylaşim sitesi Metacafe'den bloguma eklediğim tüm videolar yok oldu. İki saat önce açabiliyordum ama şimdi açılmıyor. www.metacafe.com sayfasını açtiğinizda fotoğraftaki sayfa açılıyor. Kendi videolarımın büyük bir kısmını youtube'e yükledim ve bu server düşseydi bana ait videolar bile yok olacaktı. Metacafe bir kaç gün içerisinde düzelmediği takdirde bir çok postumu silmek zorunda kalacağım. Bence ben Metacafe'den en az zarar görenler arasındayım. Metacafe'de videolarını paylaşan bir çok insan kendisini aldatılmış olarak hissedecek.Bundan dolayı Metacafe bu insanlara en azından özür borçludur.Tüm video sayfalarda 404- aradığınız URL bulunmadı yazıyor. Sadece Metacafe'nin İsrail sayfası gerektiği gibi çalışıyor.Bu sayfadan kaybetiğiniz videoları bakabilirsiniz ama blogunuza aktaramasınız.Ben inanilmaz kukla videomu bu linkte buldum.

Hiç yorum yok: