15 Ocak 2008 Salı

88 yaşındaki balet ilk kez sahneye çıktı

79 yaşında ilk kez baleye başlayan Büyük Britanya’nın Cambridgeshire bölgesinden bir adam 88 yaşında ilk kez sahneye çıktı .
Witchford, kentinde yaşayan John Lowe, kızı Alison profesyonel balerin olmasından sonrra bale derslerine başladı. Emekli öğretmen Lowe "Bunu yapmak olağanüstü bir şey.Neden diğer insanların bunu yapmadığını anlamıyorum."dedi
Lowe Pazar günü Lantern Dans Tiyatro Grubunun hazırladığı Prokofiev'in Taş çiçekleri temsilinde baş rölü oynadı.
11 toruna sahip Lowe "Ely Dans okuluna gittim ve bale oynayabilir miyim? diye sordum.Tabii ki oynayabilirsin dediler. O zamandan beri bunu yapıyorum," dedi.
Lowe "Evde bir ipim var ve onu ayağımı daha yükseğe kaldırmak için kullanıyorum. Rutin hareketlerle sorun yaşamadığım için mutluyum. Ancak antreman yaptığım için bunu yapabiliyorum" şeklinde konuştu.
"Burada kadınsı bir şey yok – Dans etmek için inanılmaz bir şekilde formda olmanız gerekiyor. Etrafta sürünen, sigaradan kamuru çıkmış insanlar görüyorum.Onlar bale oynamalı." şeklinde konuştu.

Bu haberin kaynağı

Hiç yorum yok: