11 Kasım 2008 Salı

Makedonya’nın en seksi bayan milletvekilleri

Geçenlerde Makedonya’nın Vest gazetesi Makedonya’nın en seksi bayan milletvekillerini seçti. 10 yldan fazla Makedonya Meclisi’nden muhabirlik yapıyorum ve Vest’in bu seçimine katılmamak mümkün değil.


Arnavut Demokratik Partisi milletvekili Meral Uzeiri Ferati, “ Güzellik tanrının lütfudur ve bundand dolayı müteşekürüm ama komple bir kişilik olmak için diğer özelliklere de sahip olmanız gerekiyor.İlk önce insaniyet, zeki ve profesyonellik çok önemli. Başarılı siyasetçi ve doktor olmayı düşlüyorum” dedi.



VMRO DPMNE Milletvekili Kosana Nikoliç, “Güzellikten çok içinde olan değerler daha önemlidir.Katkıda bulunmanız için doğal yeteneğe sahip misiniz?, Bilginiz ve zekanız var mı? Sadece güzel değil aynı zamanda çalışkan ve zeki olduğumuzu kanıtlayacağım. Meclise suncağım bir çok şey var” diye konuştu.



Milletvekili cep telefonu numarasının bir çok kişi tarafından bilindiği için telefonla kur yapanların bile olduğunu belirten Demokratik Bütünleşme Birliği milletvekili Ermira Mehmeti, “Aldığım bazı mesajlar yaratıcı olduğu için beni rahatlıyor ama bazı mesajları anmamak bile gerekiyor “ dedi.




4 en güzel bayan milletvekilinden en genci 26 yaşındaki Sosyal Demokrat Birliği Milletvekili Marinela Tuşeva, erkeklerin kadınlarda sadece dış görünümünü görmesinden sinir olduğunu belirterek “ Dış görünümden ne istediğinizi bilmeniz çok daha önemli. Ben çok çalışmakla hiç bir şeyin ulaşılamaz olmadığına inaniyorum “ şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: