13 Ağustos 2008 Çarşamba

Sayovits menajer anlaşmasına son verilmesini istiyor

Makedonya Radyo Televizyonu icra müdürü Yanez Sayovits, çalışmalarına engel yapıldığı gerekçesiyle Yönetim Kuruludan menajer anlaşmasına son verilmesini istedi.
Sayovits 7 Ağustos tarhinde gönderdiği mektupta Makedonya Radyo televizyonu’nun bulunduğu zor durumundan Yonetim kuruluyu suçladı.
Sayovits „ Yönetim kurulunun menajer görevi suistimal etmesi, tüm tedarikleri kontrol etmesi medya hakkında bilgisinin olmaması ve büyük şirketlerin yönetmesinden bilgisi olmamasından dolayı menajer anlaşmasına son vermek istiyorum“ dedi.
Sayovits Yönetim Kurulunun kötü idaresi yüzünden Makedonya Radyo Televizyonu yasal gelirlerini elde etmediğini söyledi.
Sayovtis zamaninda getirilen iyileşme programı yönetim kurulu yüzünden sadece toplantıların gündem noktası oldu. Başlangıçte bu program engelleniyordu daha sonra değişmelere açıkça karşı gelindi diye konuştı. Sayovits bu ayın sonuna kadar tüm maaşların ödenmesini istedi.

Bu yazıyla bağlantılı başlıklar:
Avrupa Komisyonu MRT'nin kapatılmasını desteklemiyor
MRT tasfiye edilecek, yerine RTM kurulacak

Hiç yorum yok: