8 Mart 2008 Cumartesi

Arkaya dönük ayaklarla doğdu ama engelli olduğunu kabul etmedi

Ayakların ön kısmının arkaya dönük olan bayan garson bu şekilde doğmuş olmasına rağmen engelli olarak sınıflandırılmasını reddetti.Çin’in Chongqing kentinde yaşayan 27 yaşındaki Wang Fang, yanlış yönde olan ayaklarla doğdu ancak bu durumla sorunsuz yaşamaya alıştı ve maluliyet yüzünden emekli olmasını redetti. Wang Fang "Arkadaşlarımdan daha hızlı koşabiliyorum ve aile lokantasında garşon olarak devamlı çalışıyorum.Engelli olarak sınıflandırmaları için hiç bir nedenleri yok." dedi. Wang doğduğunda ailei ve doktorlar düzgün gezemeyeceğinden korkuyorlardı ancak şimdi tanıdıklardan daha hızlı koştuğu konusuında anlaşıyorlar.
Normal ayaklı 5 yaşında olan oğula sahip Wang "Ben herkes gibi yürüyebiliyorum. Hata onlardan daha hızlı koşabiliyorum.Herkes gibiyim sadece ayakablarımı arkaya dönük giyiyorum." şeklinde konuştu.

Link

Hiç yorum yok: