13 Aralık 2007 Perşembe

Elveda Rumeli dizisinin setindeydim




Berrak Tüzünataç (Vahide) ve ben. Vahide ve Cezmi komutan Elveda Rümeli dizisinde pek de anlaşamıyor ama molalarda çok iyi dost.Yönetmen Serdar Akar ve hem yapımcı hem de yönetmen Tarkan Karlıdağ Makedonya basın mensuplarından büyük ilgi görüyor.Bu fotoğrafların Elveda Rumeli dizisinin setinde çekildiğini biliyorsunuz değil mi? Elveda Rumeli'nin 13. bölümü çekildi ve biz oradaydık. Terzi Hasan öyle bir teklif alacak ki bağıra bağıra kaymakamdan çıkıp ben zengin oldum diyecek. Zengin olacak mı????????.Vahide, Paşa’nın oğlunun teklifine hayır deyip öyle bir tokat attı.......Tekif neydi? Bu detayları bilmiyorsunuz çünkü bu bölüm henüz yayınlanmadı.Gazeteci olarak sete girmemize izin verildi ve biz bu sahaneleri gördük. Dizinin yüksek reytinglerden memnum olan Serdar Akar ve Tarkan Karlıdağ bu ilginin devam ettiğ takdirde dizinin çekimleri devam edeceğini söylediler. Biz de bunu ümit ediyoruz çünkü bu diziyle nihayet Rumeliye dikkat çekildi ve biz Rumeli insanı olarak bu ilginin devam etmesini istiyoruz. Tabii ki sette bulunduğumuz sıralarda ilginç röportajlar da çektik.Berrak Tüzünataç babaannesinin Selanik'li olduğunu söyledi.Bu mavi gözlü dünya güzelinin Rumeli olduğunu biz de tahmin etmiştik. Diğer detayler ise MTV Türkçe Programında yayınlanmasından sonra blogumda yer alacak.Gazetecilik kuralları böyle. İlk önce çalıştığınız medyaya önem vermeniz gerekiyor ve ben hep böyle yaptım. Blogumda yayınladığım tüm haberlerde MTV Türkçe Programı'nın logosu var.Bunu söyleyebilirim ki yarından başlayarak röportajlardan bazı bölümler haberlerde yer alacak. Röportajın tümü ise gelecek hafta yayınlanacak.

Hiç yorum yok: