24 Temmuz 2008 Perşembe

Seri katili zanlısı gazetecinin eşi ilk kez basına konuştu

“Eşim sakin bir insandı.Canavar değildi.Şiddetli bir kişi olsaydı ben bunu ilk öğrenecektim“. Bunu bugün seri zanlısı zanlısı Vlado Tanevski’nin eşi Vesna Tanevska açıkladı.Polis Tanevski’nin 4 kadını öldürdüğünü şüphe ediyordu. Mahkeme karariyla tutuklanan Tanevski Kalkandelen hapisanesinde ölü bulundu. İlk resmi açıklamada kovada boğulan Tanevski’nin intihar ettiği belirtildi. Uzmanlar bunun mümkün olmadığını ileri sürdü. Bu kuşkulardan hareket eden Kalkandelen Asliye Mahkemesi Tanevski’nin ölümüyle ilgili soruşturma başlattı. Tanevski’nin gizemli ölümü , 4 kadının öldürülmesiyle ilgili soruşturmayı da zorlaştırdı.
Eşi Vesna, “ Canavar olsaydı 3 mahkunla birlikte koğuşta olmamalıydı.Böylece kova suda boğulmazdı.Tüm iddia edilen şeyleri yapmış olsaydı ilk önce evinde bişeler yapmış olacaktı.Bunu söylüyorum ve hiç kimse fikrimi değiştiremez“ dedi.
Vesna “ Olan bitenlerle ilgili konuşmak istemiyorum ama adil bir dava bekliyordum. O benim için masum kaldı çünkü suçluluğu ispatlana kadar herkes masumdur ilkesi ihlal edilmişti. Hemen canavar ve cani olduğu söylenmişti.Tüm bunlar ıspatlansaydı ben bir eş olarak ondan vazgeçecektim. Canavar olsaydı mutlaka ben de kurban olacaktım. Beni de öldürebilirdi“ dedi.
Vesna, hayatında geçirdi zor dönemlerde eşinin her zaman iyimserlik gösterdiğini ve böylece kendisini bunalımlardan kurtardığını söyledi. Vesna’nın bu açıklamalarına 2 oğlu da destek verdi.

Bu yazıyla bağlantılı başlıklar:
Kırçovalı seri katili zanlısı bir kova suda boğuldu
Makedonya seri katili gazeteciyi konuşuyor
Makedonya’da seri katili zanlısı gazeteci tutuklandı

Hiç yorum yok: