17 Aralık 2007 Pazartesi

Eleveda Rumeli'nin Vahide'si Berrak Tüzünataç Özgür Medya'da

Eleveda Rumeli'nin mavi gözlü gözdesi Vahide, sütçü Ramiz'in kızlarından en güzeli, en cesuru, en erkeksi olanı. Manastır'da sette bulunduğumuz sırada Vahide'yi oynayan Berrak Tüzünataç'la röportaj yaptık.Tüzünataç'ı Rumeli'yle bağlatısı var mı?, Rumeli Türkçesini konuşmakta zorluk çekiyor mu? ve Vahide karakteriyle benzerliği var mı? diye sorduk ve ilginç yanıtlar aldık.


Bu videoyla bağlantılı başlıklar:

Serdar Akar ve Tarkan Karlıdağ: Elveda Rumeli’nin başarısını değerlendirdi
Elveda Rumeli dizisinin setindeydim

3 yorum:

büşra dedi ki...

vahide karakterini gerçekten çok seviyorum vahide o masmavi çakır gibi güzel gözleri ve asi kız olmasıyla tam bi harika hastayım ona yaa keşke bi tanışma fırsatım olsa onunla bikaç kelime sohbet edebilsem bunu gerçekten çok istiyorum...

wingledd dedi ki...

Benim gözlerim mavi olmasa bile sana benziyorum.Sen Türkiyede en güzel kızlardansın.Güzelliğinin yanısıra kendindenemin tavırların başımı döndürüyor.Seni herşeyden çok seven irem...

melisa dedi ki...

vahideyi cok seviyorum ama keşke ölmeseydi