19 Kasım 2007 Pazartesi

Dünyanın en çirkin adamı

5000 evlilik teklifinin red edilmesinden sonra zengin avukat mutlaka dünyanın en çirkin adamı olduğunu söyledi.
Küçük bir siyah deftere tüm başarısızlıklarını kaydeden Hırvatistan avukatı Emil Katsiç "Para her şey satın alamaz, özelikle böyle bir yüze sahipseniz" dedi. Kotsiç Hırvatistan gazetelerinde "Duyarlı ve zengin avukat güzel bir bayan" arıyor şeklinde ilan yayınladığını ama bunun da yardım etmediğini belirtiyor. Kotsiç "O duruma geldim ki evliliği sokakta bile teklif ediyorum ama yanıt her zaman hayır oluyor" diye konuştu.Hırvatistan’ın baş kenti Zagreb’te yaşayan Katsiç şimdiyedek başarılı olmadığını ancak denemeye devam edeceğini vurguladı.Hırvatistan'ın Veçernji List gazetesi’ne yaptığı açıklmasında Katsıç Kacic, "Aşk arama başarısızlığımla yükselen şöhretim sayesinde en sonunda aşk bulmama neden olacağını ümit ediyorum" dedi

Hiç yorum yok: